Uncategorized

Password

Hello.
untuk permintaan password hanya via instagram : citraariska
I’ll reply as soon as possible ^.<

 

With Love,

Chokyulate

Advertisements

18 thoughts on “Password

  1. Di fb kok ga bisa kirim pesan sih kak?? :/ makanya aku add dulu and terima yaah. Siapa tau aja bisa kirim pesan. Hehe 😀 penasarann sama everlasting part 3 -,-

    Liked by 1 person

  2. annyeong salam kenal ya tadi aku lagi nyari ff tentang kyuhyun eh dapet di wattpad terus aku baca deh dan aku suka pengen komen di wattpad tapi gak tau caranya soalnya kurang ngerti main wattpad, oh iya gimana cara minta pw nya eon bisa gak lewat fb soalnya aku cuma ada fb doang, tolong di bales ya please 😊

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s